miercuri, 31 iulie 2013

Primul meu NOTD :)

Buna din nou,azi va prezint manichiura mea :D V-am scris ca am fost in concediu,acolo am gasit un magazin cu tot felu de produse,printre cele cumparate am luat 2 oje: Essence - Circus confetti si o oja Astra nr 45,de care nu am auzit pana acum.Unghiile mi le-am facut sambata si au rezistat pana azi pentru ca le-am sters eu,in conditiile in care am spalat si vase.Nu stiu daca are influenta faptul ca am aplicat ca top coat oja Essence, dar cea Astra a rezistat destul de mult,cred ca daca nu ma plictiseam eu de culoare s-o sterg mai rezista 1 -2 zile.  Oja Esence a costat 2 euro si ceva,nu mai stiu exact,iar cea Astra 1 euro. Si rezultatul: 
  
 Ce spuneti va place? Mie imi place mai mult sa imi fac unghiile decat sa ma machiez:D chiar daca uneori sunt facute in graba si mai mazgalesc si pe margini. :D Cu siguranta daca mai gasesc oja de la aceasta marca o sa mai cumpar si alte nuante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu