luni, 5 august 2013

Swedish Spa- Oriflame

In seara asta va scriu parerea mea despre gelul exfoliant Swedish Spa de la Oriflame,de care sunt foarte multumita,si l-as folosi zilnic.Povestea mea cu Oriflame a inceput acum cateva luni,cam 4 daca nu ma insel,de cand am inceput sa o urmaresc pe Lorena aici,datorita careia am devenit si reprezentant.Buuun cred ca v-am plictisit deja ,asa ca va scriu parerea mea despre produs: imi place ca este dens si nu il scap printre degete,deci nu se pierde nimic din produs.Dupa dus pielea imi ramane catifelata de parca as fi folosit si o crema de corp,scrubul nu zgarie pielea desi contine multe particule, are 150 ml si o sa ma tina ceva timp pentru ca nu e nevoie de mult produs la o utilizare,tinand cont ca il folosesc de 1-2 ori pe saptamana,cu siguranta o sa il recumpar.Eu l-am achizitionat cu 27 lei la oferta parca+ reducerea in functie de valoarea comenzii.Ce spuneti l-ati incerca? Nu cred ca o sa va para rau.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu