luni, 23 septembrie 2013

Oriflame C13

Buna fetelor,a trecut si weekendul si am un post nou .As dori sa postez mai des dar parca nu imi ajunge timpul,ar trebui sa fiu mai organizata,stiu,dar....
In fine saptamana trecuta am primit comanda oriflame si deja am testat gelul pentru cuticule care e super,iar oja o am pe unghii de vineri si am spalat vase si chiar si azi mai ii intreaga pe unghii.creionul nude l-am folosit deja pe linia apei si e destul de rezistent si cremos,nu zgaraie si nici nu mi s-a adunat in colturile ochilor,pasta de dinti pentru albire chiar functioneaza,si eu beau cafea si mai si fumez,si totusi vad diferenta.Am primit si 2 mostre de parfum,Manful si Red by Demi,cel din urma nu este tocmai pe gustul meu ,dar cel barbatesc miroase super.Cat despre celelalte va voi mai scrie ca deja v-am plictisit. O zi buna sa aveti! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu