miercuri, 27 noiembrie 2013

Elmiplant -Cellufight !

Despre aceasta crema am vrut sa va scriu de mult timp,unele din voi poate a-ti si folosit-o,si chiar as vrea sa stiu si parerile voastre,fiindca eu una sunt foarte multumita de ea si o folosesc de vreo 3 ani incontinuu,cu exceptia sarcinii si alaptarii,cand am folosit ulei de migdale ,si nu este recomandata.
Zice ca reduce pana la 1 cm pe luna si aspectul de ,,coaja de portocala'' daca este folosita de 2 ori pe zi,ei bine eu nu o folosesc de 2 ori pe zi da o data sigur,sunt de parere ca si alimentatia si miscarea influenteaza. Are efect termic si inroseste pielea,pe mine una nu ma deranjeaza,chiar m-am obisnuit si parca nu mai simt chiar asa tare efectul ala de ,,pitigat''. Intra destul de repede in piele pentru ca se face si un pic de masaj.Am consumat ceva in 3 ani dar nu am stat sa ma si masor,in schimb pielea e mai ferma si nu se vede celulita inestetic pe picioare ,cel putin la mine acolo e punctul de adunare :D
Sa nu uit ,cantitatea e de 200ml si pretul in jur de 17 lei,se gaseste in orice super hiper market :D
Voi ce ziceti de aceasta crema?
Ce produse asemanatoare folositi? :*


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu