joi, 28 noiembrie 2013

Haul Y.Rocher & Ruby Rose

Buna seara fetelor,acum vreo 2 saptamani am fost sunata de catre cei de la  Yves Rocher pentru o comanda personalizata. Si cum nu ma pot abtine am luat setul Hoggar : parfum,gel de dus,si aftershave pentru al meu sot,un gel de dus cu cafea pe care l-am mai avut si imi place cum miroase tare mult si cel cu nuca de macadamia care e prima oara cand il iau si imi vine sa il manc.
La aceasta comanda am primit cadou apa de toaleta de lacramioare ,si un set cu caciula si fular care le va primi mama mea. Toate aceastea cu 150 lei.
Si de la Ruby Rose am luat 2 paletele ,una Bronzing cu 6 farduri ,un gloss si un blush/iluminator,la doar 8 lei daca tin bine minte.
Si o pudra compacta zic ei care se poate folosi si ca bronzer blush sau iluminator,pretul ei undeva intre 9-11 lei,nu mai stiu exact.Am primit coletul prin posta si cu tot cu transport am platit 27 lei pe ambele. Comanda am dat-o pe site-ul www.zzv.ro
Voi aveti produse Ruby Rose? Mie imi aduce minte de o paleta ce o avea mami cu de toate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu