miercuri, 6 noiembrie 2013

NOTD : Astor Fashion Studio 109

Salutare fetelor,de mult nu v-am  mai aratat nici o manichiura pentru ca mi-am cam neglijat mainile in ultima vreme si asta se vede ,imi cer scuze sper sa nu va sperii . :D
Eu sunt cel mai bun exemplu pentru ASA NU :))
Am folosit o oja inchisa de la Astor pe care o aveam de mult,si de care am abuzat fiindca este o nuanta ce merge la orice (la orice port eu cam zilnic de ceva timp incoace ;))),plus ca, de cand cu vremea asta mohorata mi se pare ca ma atrag mai tare nuantele inchise.
Dupa cum vedeti eu nu folosesc baza si nici top coat pentru ca am incercat mai multe modele si oja nu ma tinea mai mult de 2 zile cu ele,dar fara rezista 3 4 zile pana ma satur eu,in conditiile in care zilnic ma ocup de treburi casnice. Sunt dubioasa stiu :))))).
Va las cu pozele. Ce ziceti ? Va place?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu