marți, 19 noiembrie 2013

Notd: Aura254 (DM)

Buna fetelor,in seara asta va arat o oja cumparata din DM si pe care am uitat sa o pozez la colectiv in ultima postare.Pretul ei a fost de 4 lei,este un mov foarte placut ochiului si nu am reusit sa il surprind in poze.Am pozat si primul strat si al 2 lea. Primul este destul de transparent dupa cum vedeti,iar in al 2 lea nuanta e ceva mai inchisa ca in sticluta. De aceasta firma nu am mai auzit dar am vazut ca in afara de oje mai aveau la stand si rujuri si creioane daca mai tin bine minte.

Voi le-ati incercat? Cum vi se par?




Later edit:desi la inceput am fost cam dezamagita de aceasta oja,a rezistat foarte bine pe unghii ,5zile,chiar nu ma asteptam sa fie rezistenta in conditiile in care am facut curatenie generala in casa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu