joi, 14 noiembrie 2013

Shopping time

Buna seara fetelor,in perioada in care am lipsit,am reusit asa in fuga sa mai ma lipesc de cate ceva de pe rafturile magazinelor,unele produse s-au terminat dar le adun pentru o postare de tip empties ,in care voi scrie si parerea mea despre produsele folosite.
Am gasit si pila de unghii Titania la Kaufland,am mai avut una si sunt destul de longevive,pretul fiind pana in 10 lei.FDT de la Rimmel l-am gasit la DM cu 14- 15 lei in oferta.Samponul si balsamul le-am cumparat din locuri diferite pentru ca eram cu mintea in 7 parti si era sa raman fara sampon,momentan sunt multumita de ele.Masca de par de la Dm cu timp de actiune de 1minut am cumparat-o de proba si acum nu o mai las,pretul fiind de 2- 3 lei,eu folosesc de 2 ori din ea pentru ca am par scurt.
Va las cu poza colectiva acum.
O seara linistita va doresc :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu