duminică, 3 noiembrie 2013

Si a mai trecut un an........

Buna seara fetelor,dupa atata timp in care am lipsit m-am gandit sa va scriu despre un lucru care poate intereseaza pe mamici sau viitoare mamici.Tetiera cu ecran si cd.
A fost ziua fetitei mele,a implinit 2 ani,care asa de repede au trecut de nici nu stiu unde s-a dus timpul. Acesta este motivul care mi-a dat emotii cu o luna inainte. Abia am asteptat sa creasca sa ne intelegem ca niste prietene,sa fie micul meu ajutor,dar parca creste prea repede.
Acum sa va zic niste cuvinte si despre tetiera. Am cumparat-o de pe emag.ro ,sotul meu fiind de mult interesat de asa ceva pentru ca uneori mai plecam la drum si ca  micuta sa nu se plictiseasca.
E cumparata de la categoria resigilate,acolo am gasit nuanta asemanatoare cu scaunele din masina.Pretul a fost 440 lei daca nu ma insel,iar transportul gratuit. Comanda a fost pusa joi seara si sambata dimineata a fost curierul la usa. Vine cu un cd cu jocuri,telecomanda si joystick.
Imi pare rau ca am avut indoieli si nu am cumparat-o mai repede,o recomand cu incredere tuturor chiar daca aveti sau nu copii.Merita toti banii,in curand o voi lua si pe a 2a,numai sa mai gasesc culoarea asta. O sa revin cu un later edit cu mai multe poze sa va arat tot ce are.
Ah ,era sa uit ,desi am cumparat produsul de la resigilate nu prezinta nici o zgarietura nici produsul nici ambalajul,si functioneaza foarte bine. 
O seara placuta de sambata va doresc!

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu