joi, 16 ianuarie 2014

New year, new post :)

Bunaa fetelor!!!! Desi a inceput noul an, eu abia acum am iesit din barlog,dupa oboseala acumulata in ultima luna.
Decembrie este o luna frumoasa pentru noi dar si foarte obositoare,este luna cadourilor pentru fetita noastra ,dar si pentru mine si al meu sot fiindca suntem nascuti ambii in aceeasi luna :D .
Sper ca si voua v-a adus Mosu tot ce v-ati dorit,si ca in noul an ce a inceput sa vi se indeplineasca toate dorintele puse in noaptea dintre ani.
Incep primul post din an cu o comanda Oriflame,ajunsa saptamana trecuta :d.
Mi-am luat geanta de la Puma de pe ultima pagina a C1 -60 lei
Creionul de buze retractabil Wonder color- dark plum-8 lei
2 seturi mostre ruj Power shine si Studio artist cu 6 , respectiv 3 lei
Si un gel de dus cu aloe si pepene verde care a inlocuit taxa de manipulare daca nu ma insel- 10 lei.




Ma gasiti si pe facebook aici . O dupa -amiaza insorita va doresc :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu