vineri, 24 ianuarie 2014

Produsele favorite ale anului 2013

Buna fetelor ,azi va arat produsele favorite ale anului ce a trecut,stiu ca e cam tarzie postarea,pentru ca m-am tot gandit daca sa o fac sau nu. Nu stiu de ce eram indecisa:)
Buun sa incepem:D

PRODUSE FAVORITE: nu sunt multe sau scumpe,iar in categoria lor sunt cele pe care le voi recumpara ,dar asta cauta orice femeie cred,produse ieftine si bune.

1. Kit-ul pentru sprancene de la Oriflame: imi place pentru ca ambele nuante mi se potrivesc in functie de ce machiaj port in ziua respectiva,si nu am avut probleme sa se stearga daca uit si dau cu mana :D sau daca transpir sa curga,pretul lui la oferta este in jur de 27 lei,eu zic ca merita pentru ca nu se consuma repede deloc,si e foarte bun.
2. Rimelul The Falsies- Maybelline,cred ca nu exista fata care sa nu fi auzit de acest rimel,sau sa nu il fi incercat.
Am vazut ca parerile sunt impartite in privinta lui,dar mie mi-a placut tare mult,este singurul rimel care imi alungeste genele,si le da si putin volum,desi pe mine nu volumul ma interesa.pretul lui a fost 16 lei ,cred ca era si ceva oferta,oricum in curand trebuie sa il schimb pentru ca e deschis de ceva timp.
3.  Crema iluminatoare de la ELF: este un produs ieftin (9lei)si o cantitate generoasa in tubulet as putea spune,cantitatea necesara unei aplicari nu trebuie sa fie mai mare de un bob de grau,este un produs crema,si ilumineaza super.
4. Corectorul Studio Artist de la Oriflame contine Illuma Flair,particule iluminatoare,si uneori nici nu mai e nevoie sa folosesc iluminator separat dupa aplicare,pretul lui a fost 11 lei,iar o cantitate cat un bob de mazare e suficienta pentru mine.



1. Pudra translucida Oriflame tot din gama Studio Artist,contine si ea Illuma Flair,mi se pare ca ma va tine si ea o vesnicie,la oferta este 27 lei.
2. Foitele de la ELF pentru excesul de sebum,v-am scris de ele aici. 
3. Un demachiant bifazic cumparat din Italia ,din magazinele EUROSPIN,Fior di Magnolia il recomand din suflet daca reusiti sa il luati sau sa faceti rost de el,a fost 2 €,va urma un review si pentru el ca doar merita.



1. Exfoliantul pentru corp de la Oriflame,di gama Swedish Spa,v-am povestit de el aici. Si nu mi-am schimbat parerea.
2. Gelul de dus de la Yves Rocher cu boabe de cafea,care pe corp mi se pare ca miroase ca bomboanele Toffiffee,tot timpul am unul de rezerva sa nu care cumva sa raman fara.
3. Iar ultimul dar nu cel din urma,parfumul Alien -Thierry Mugler,e preferatul meu de vreo 3 ani incoace,deja am trecut de jumatate si la sticluta asta si trebuie sa o anunt pe mami sa caute oferte in Italia,de acolo il plimb ,stiu sunt nebuna ,haahaaa,dar mami are card de fidelitate la Limoni,si uneori se gaseste si la Aqua&Sapone,preturile fiind putin mai civilizate ca la noi. E parfumul meu de suflet,chiar daca folosesc si altele tot la el ma intorc.

Sper ca nu v-am pictisit cu postarea mea kilometrica,daca v-a placut va astept sa imi spuneti ce v-a placut si voua cel mai mult anul trecut,aici intr-un comentariu sau pe facebook.


Mi-ar placea sa mai imi spuneti si ce ati vrea sa vedeti in viitoarea postare.  :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu