joi, 23 ianuarie 2014

Review : Gliss Ultimate Repair Shampoo

Eii bine,azi va barfesc acest sampon de care la inceput eram tare extaziata,pentru ca mai apoi sa nu mai vreau sa il vad in fata ochilor.



 Acest sampon, pana pe la jumatatea tubului,imi curata parul foarte bine,la clatire il simteam cum scartaie,indiferent ca foloseam sau nu produse de styling,pentru ca mai apoi sa imi faca o matreata de toata frumusetea,mentionez ca nu am schimbat nici un produs de styling,care sa cred eu ca mi-a provocat ,,minunea,, iar pe langa asta parca nici parul nu mai scartaia de curatenie,si imi ramanea si imbacsit.
Acum ceva timp l-am folosit pe cel alb cu galben cu care nu am avut probleme de genul asta,tind sa cred ca au schimbat formula la sampoane.
Acesta negru este pentru par uscat si foarte deteriorat,contine de 3x mai multa keratina lichida,iar eu l-am luat in ideea ca folosesc mult ondulatorul in ultimul timp,si parul se va distruge.
Cantitatea de 400 ml e generoasa si abia am asteptat sa il termin,pretul fiind undeva la 16 lei ,cred.
Cu siguranta nu il mai recumpar,iar acum sunt in cautare de sampoane care sa ma scape de matreata,deci daca stiti unu bun spuneti-mi si mie.

Va las si poza cu ingrediente,sper sa vedeti ceva,nu am reusit sa focalizez deloc ca lumea.






Ma gasiti si pe facebook aici .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu