marți, 28 ianuarie 2014

Review: Masca de par Balea 1 Minut (DM)

Salut fetelor,la voi a nins?La mine da ,si e asa de rece ca nu imi vine nici sa scot nasu pe geam:))
Azi va povestesc de o masca de par luata din Dm,pentru ca mi-a sarit in ochi ce scria pe ea: 1 MINUTE.
Mie imi place tare mult ca imi lasa parul moale,matasos si lucios,dupa folosire,si nu il incalceste deloc,nu contine nici silicon. Se aplica dupa samponare, de la radacina pana la varfuri,si se lasa sa actioneze 1 MINUT,eu il las poate si mai mult ,pana ma spal si pe corp ,apoi se clateste cu apa calduta.
Miroase foarte bine ,mai mult a mango,cantitatea de 25 ml pentru mine e generoasa fiindca folosesc de 2 ori din ea.
Pretul este prietenos cu buzunarul nostru -2 lei.
Ce nu stiu si nu am vazut ,daca mai sunt si alte variante.....mi-ar placea sa le incerc. 
Si o poza cu ingredientele:

Eu una v-o recomand cu incredere,daca nu ati folosit-o inca,iar daca ati incercat-o ,scrieti-mi parerea voastra aici sau pe facebook . :*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu