marți, 4 februarie 2014

Produse terminate -Ianuarie 2014

M-am hotarat sa fac acest tip de postare in ideea ca voi deveni mai chibzuita si nu voi mai deschide 10 produse de acelasi fel , in acelasi timp. :D Si asa l-am inclus si pe al meu sot in acest "project pan" sa ii zic asa :P
Acestea sunt produsele pozate frumos la gramada.

Incep cu cele 2 creme de la Oriflame care au scapat de poza individuala,si sunt din gama "verde"cum ii zic eu,pentru ten gras,de zi si de noapte.
Pe timpul verii mi-au fost alaturi si isi faceau foarte bine treaba,dar cand a inceput sa se raceasca afara am fost nevoita sa le folosesc alternativ cu alte produse fiindca aveam senzatia ca imi usuca prea tare tenul.Din gama lor am avut si lotiunea tonica si gelul de curatare,cu care m-am inteles ,fara probleme. Daca nu voi gasi ceva mai bun ,la vara cu siguranta voi recumpara toata gama.Borcanasele lor depoziteaza momentan mostre de rujuri :D

Aceste 2 produse sunt in varianta  mini. Un gloss-accesoriu pentru mobil si o crema de la Mario Badescu ,pentru ridurile de expresie parca sau ceva de genu,am rupt eticheta si nu se mai vede.Nimic wow la niciunu dintre ele.

Deodorante : l-am inclus si pe cel al sotului de la Fa pentru ca tot timpul am avut impresia ca cele de barbati ofera o protectie  mai mare ca cele pentru femei,si am testat nu odata pe pielea mea cu diferite marci. Cel de la Rexona pentru femei nu e cu nimic mai special ca si cel de la Cien,difera pretul numai.

Despre samponul Gliss v-am scris aici.
Lotiune de curatare a fetei pentru barbati,nu face nimic deosebit,sotul meu nu o mai vrea,deci nici nu o recomanda.

Ultimele produse sunt geluri de dus.
Doua de la Dm,am prins o oferta cu 4 -5 lei gelul si am luat din fiecare cate unu doua,din care imi placea cum miroase. Iar unul Hoggar de la Yves Rocher. Aceasta gama nu lipseste din partea de dulapior a sotului. Ne place la ambii cum miroase , iar ultimul cuvant il are sotia in alegerea parfumului ...hahahaa :D..


Voi ce produse ati mai terminat? Sunt curioasa din fire, si orice sugestie de produs nu ramane nescrisa pe lista de cumparaturi :D
Ma gasiti si pe facebook.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu