marți, 11 martie 2014

Review: Oriflame- Shine Control Cream

Hei fetelor,azi am o postare noua pentru voi,in special pentru cele cu ten mixt/gras.
Am descoperit cea mai buna baza de machiaj,care se absorbe in mai putin de 1 minut,si care nu costa o avere :).De cand am pus-o pe fata prima oara,am stiut ca nu o sa o mai schimb.

Ce zic ei: Crema matifianta pentru tenul gras cu probleme. Hidrateaza,reduce instantaneu stralucirea tenului si previne aparitia cosurilor.

Ce zic eu :  e the best din tot ce mi-am pus pe fata pana acum.Intra foarte repede in piele,textura e cremoasa,si nu lucesc ca un bec in 2 ore.
Are alcool 6% ceea ce poate fi deranjant pentru unele dintre voi,si e parfumata,pe mine nu ma deranjeaza nici unul din cele de mai sus. Mirosul e placut si imi aminteste de un parfum,dar nu imi vine numele lui.
Cantitatea e de 50ml,pretul la oferta in jur de 12 lei.
Singurul inconvenient e ca nu are SPF.
E valabila 12 luni de la deschidere.

Daca nu ati incercat crema eu va zic sa nu o ratati,merita si nu e scumpa,chiar as vrea sa aflu si parerile voastre.
     Va pup si va doresc o dupa amiaza insorita la fel ca a mea .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu