marți, 15 aprilie 2014

Haul 1001 cosmetice

Acum cateva zile va aratam pe pagina mea de facebook o comanda de pe site—ul 1001cosmetice.ro
Pentru ca imi doream nuanta Apocaliptic de la Apocalips— Rimmel London, am luat 2, unu pentru mine,unu pentru voi,GA e in desfasurare pe pagina mea de facebook. Am mai luat 3 creioane Ada,verde pin,turcoaz si corai. O ghilotina pentru unghii,ma ajuta sa le tai patrate. Un adeziv de gene,vreau sa invat sa imi aplic gene false si sper sa nu imi mai lacrimeze ochiii,din cauza asta am fost mireasa fara gene false :))
Pentru ca am depasit 50 lei,am primit si un mini—deodorant.
Cam aceasta a fost prima comanda,dar nu si ultima,au fost foarte prompti,miercuri am comandat,joi am fost sunata pentru confirmare,si vineri a ajuns coletul in siguranta prin posta.
Voi ati comandat ceva de la ei? :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu