marți, 1 aprilie 2014

Produse terminate februarie-martie 2014

Buna fetelor,pentru ca e inceput de luna va prezint produsele care le-am terminat in februarie si martie,unele sunt in poze, altele nu, fiindca au ajuns la gunoi din reflex :)
Samponul Diplona,luat din Real cu 16 lei aprox,are 600ml,nu face nu stiu ce ,sa ma dea pe spate,dar macar nu mi-a facut matreata ca cel de la Gliss

 Gelul de dus de la Yves Rocher cu vanilie,mmmm cum miroase si persista mirosul pe piele de la un dus la altul,are 400 ml,pret in jur de 25 lei,face toti banii,si pot spune ca datorita lui am uitat de cel cu cafea:D


Gelul de dus pentru barbati care de fapt e 2 in 1 daca nu ma insel,miroase foarte bine si acum i-am luat sotului varianta pe albastru,care miroase si mai bine.

Gelul de par de la Balea in varianta mini,am fost inspirata sa nu o iau pe cea normala,pentru ca nu face nimic in afara ca imbacseste parul,mai multe rezultate cred ca aveam cu apa cu zahar. :D
Fondul de ten de la Miss Sporty,l-am folosit vara trecuta ,si i-a trecut vremea,este o nuanta destul de inchisa,nu are nu stiu ce acoperire,pe fata mea e mai mult ca un bb cream,dar fiindca e deschis de atata timp si am uitat de el s-a "separat" in tub.

Gelul de dus de la Oriflame cu care am inlocuit taxa de manipulare ,cu pepene verde si aloe,miroase foarte bine,o sa il recumpar cand termin ce am.
 Sapun lichid Igienol,este antibacterian,spala bine,a fost cadou la solutia dezinfectanta fara clor pe care o folosesc de la ei.Curata foarte bine si daca aveti copii,e foarte ok datorita faptului ca nu are clor.

Spray de corp More by Demi,l-am luat de curiozitate,pentru ca imi doresc si parfumul si  am vrut sa vad cum miroase ,dar pentru ca intre timp au mai rasarit 2 parfumuri in colectie,mai are de asteptat putin :D
 Lotiunea tonica revitalizanta de la Cosmetic Plant,cu Q10 si ceai verde,pentru ten normal si mixt,am luat-o de la un magazin de cartier de curiozitate,a fost 13 lei,e destul de buna,nu am avut senzatii ciudate de la ea,doar ca sistemul de dozare mai trebuie imbunatatit,prima oara cand am folosit-o,m-am spalat si pe maini cu ea asa de mult a curs cand am intors sticla.


Crema anticelulitica de la Gerovital,nu mi-a placut de loc,poate pentru faptul ca nu are efectul ala termic ca cea de la Elmiplant.
Am mai terminat 2 pliculete din masca Balea,de care va scriam aici ,niste pliculete cu pudra de argila de la Aslavital.

       Voi ce produse ati terminat si v-au placut?  :*
Daca doresti sa vezi si urmatoarele postari nu uita sa dai un like paginii mele de facebook.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu