joi, 10 aprilie 2014

Review : Cien waterproof mascara

Buna fetelor,azi e o zi insorita la mine,dupa ce ieri a plouat si nu am avut chef de nimic. Azi vorbim despre un alt produs ieftin,de la lidl,si anume rimelul waterproof. Era la vanzare pe la sfarsitul verii,dar am inceput sa il folosesc abia prin iarna,pentru ca mai aveam cateva deschise,si in plus ,iarna imi lacrimeaza ochii la vantul rece.
Dupa cum se vede in poze are un ambalaj obisnuit,nimic iesit din comun,pretul sau fiind de 7 lei. Periuta e obisnuita si ea,nu mi s—a intamplat sa ma murdaresc,nu ofera nu stiu ce volum,sau alungire,nu e nimic wow, dar e waterproof asa cum zice. Cu Blanchette nu se demachia de tot. Singurul demachiant ce il inlatura total era cel bifazic prezentat in favoritele anului 2013. Deci nu imi era teama ca ajung ca ursu panda acasa. Singurul inconvenient ,daca ii pot zice asa,e ca se usca in 2 3 luni,se vede si in poze.
Eu cu siguranta o sa il recumpar daca va mai fi la vanzare in lidl,si voi cumpara si cealalta varianta. Voi l—ati incercat? Va tenteaza?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu