marți, 15 aprilie 2014

Review : Garnier Moisture Match

Salut fetelor, cum e vremea la voi? La mine e innorat si bate vantul,mai si picura.
Azi va povestesc de aceasta crema-gel de la Garnier. Promite sa ilumineze tenul tern si obosit,timp de 24 de ore. Ambalajul de carton continea si ingredientele dar l-am aruncat :D.
Am folosit acest gel o perioada de vreo 2saptamani,si intr-adevar dadea tenului o luminozitate chiar si in cele mai proaste zile,datorita particulelor sclipitoare din el,dar in nici un caz nu hidrata 24 de ore.
Dar dupa scurta folosire,incepea sa ma usture fata,si sa imi inroseasca unele zone,de parca ma palmuia cineva. Vad ca e valabil 12 luni de la deschidere, si ma gandesc sa ii mai dau o sansa la vara,desi mi frica parca sa mai pun acest gel pe fata :D.
Consistenta gelului nu e chiar de gel,e mai laptoasa putin,de culoare alba,cu mici particule de sclipici,cum ziceam si mai sus.
Mirosul e unul dulceag,nu ma incanta mai deloc,iar cantitatea de 50ml. Pretul nu il mai stiu,dar eu cred ca l-am prins la vreo oferta.

Voi fetelor l-ati incercat? Cum vi s-a parut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu