miercuri, 30 aprilie 2014

TAG — Get to know me

Hei fetele, pentru azi v-am pregatit un tag ,sa ne cunoastem mai bine.
1. Cum te numesti ?
Clej Adelina Gabriela
2. Data nasterii?
  26 decembrie 1987
3. In ce oras locuiesti?
   Arad
4. Ce zodie esti?
   Capricorn :D
5. Inaltimea?
   1,70 cm
6. Ai frati/surori?
Nu , dar as fi vrut :)
7. Esti casatorita?
Da,pe sotul meu il cheama Ionut.
E cel mai bun sot <3

8. Ai copii?
  Da, o smecherie de fetita pe nume Patricia, de 2 ani si 6 luni.


9. Ai animale de companie?
Nu,stau la bloc :))
10. Anotimpul preferat?
Varaaa!! Sa merg la mare si sa uit sa ies din apa :))
11. Mancarea preferata?
  Cartofii prajiti cu ochiuri de ou si branza telemea razalita, nu am mai mancat de mult :D
12. Bautura preferata?
  Apa ,e singura care imi tine de sete,si beau multa :)
13. Seriale preferate?
  Nu ma uit la tv decat rar,si atunci la Paprika Tv.
14. Florile preferate?
  Trandafirii si orhideele :D
15. Brand favorit de make-up?
Din ce am incercat as zice Elf,dar nici Oriflame nu e mai prejos.
16. Pantofi cu toc sau fara?
  Fara,nu m-as vedea fugind pe tocuri :))))
17. Ce iti place sa faci in timpul liber?
Ce ii aia? :))) Daca as avea,as dormi, aviz viitoarelor mamici :)
18. Care este un loc in care vrei sa mergi?
Dubai,intr-un viitor apropiat.
19. Esti superstitioasa?
Nu.
20. Care sunt canalele de yt preferate?
Hmmm...imi place Lorena( MadmoiselleLorraine), Creatza1491, IrinaMake-up1,BiancaCosmeticlover,Teodora Badea,Tyana,DeDe,Anda Zelenca,Florence Vi,Damaris Scanteie si atat imi vine in minte acum,dar sunt mult mai multe,si le urmaresc cu drag pe toate.
Mi-ar placea sa raspundeti si voi la intrebari daca aveti blog si sa-mi lasati link,sau daca nu aveti blog imi puteti raspunde in comentarii.
Va pup fetelor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu