marți, 13 mai 2014

Colectia mea de parfumuri

Azi v-am pregatit o postare mai usoara,pentru ca am fost destul de aglomerata de dimineata,si deja sunt obosita :D imbatranesc,stiu. :))
Va prezint parfumurile pe care le am, pe langa Alien - Thierry Mugler,pe care l-ati putut vedea si in favoritele 2013 aici.


De la stanga la dreapta:
Suddenly Woman I ,este un parfum luat de la lidl cu 25 lei,mirosul este foarte dulceag,se vede ca l-am folosit rar,dupa ce il foloseam ieseam repede din casa,si persista destul de bine.

Vanille Noir- Yves Rocher, este si el foarte dulce ,miroase tare a vanilie,daca va place asta e parfumul pentru voi. L-am primit la o comanda.

Alien- Thierry Mugler,e preferatul meu inca,si il folosesc cu zgarcenie pentru ca mai am putin pe fundul sticlutei.

Chalon,este tot un parfum din lidl, 15 lei a fost,am avut si varianta albastra care a ajuns la mami,si aceeasi soarta o va avea si asta. Nu imi place cum miroase pe pielea mea.

Apa de toaleta cu lacramioare de la Yves Rocher,a fost si ea primita la o comanda si acum e momentul ei,este perfecta pentru primavara.

Police,este apa de parfum,are 75 ml,am luat-o din Italia,adica sotul si-a luat varianta pentru barbati,si mi l-a luat si mie cel pentru femei,erau reduse de la 36 € la 20 €,in aqua&sappone. Miroase ca o guma de mestecat,fructat,si ma bucur ca l-am scos de la naftalina cu ocazia acestei postari. Imi place si sticla mult. :D


Eu am preluat aceasta postare ca pe un tag,mi-ar placea sa imi spuneti voi ce parfumuri aveti,sau va plac cel mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu