luni, 5 mai 2014

Favoritele lui aprilie 2014

Salut fetelor,pentru ca luna trecuta nu am adunat suficient de multe produse terminate cat sa le fac o postare,m-am gandit sa fac prima postare cu favorite. Sper sa va placa si sunt curioasa daca le-ati incercat si voi,si ce credeti despre ele.

Am inclus toate produsele intr-o poza,la unele am facut review deja,iar la unele va urma.

Apa micelara de la Garnier,v-am pozat-o pe pagina mea de facebook,am prins oferta aia la Dm cu 17 lei,parca,si am zis ca nu o incep pana nu folosesc ce am, dar tentatia.... :D ei acum nu o mai pot lasa din mana. Va urma un review fiindca il merita.
 
Servetele umede Iseree,din Lidl,cand nu sunt acasa le folosesc de obicei,si sunt ok,nu sunt nici scumpe,cam 4 lei.

 Protectia termica de la Gerovital Plant,imi place mult,e cu keratina,va urma un review.
 
Lacul de buze de la Rimmel Apocalips,in nuanta Apocaliptic,il folosesc incontinuu de cand il am,si mai vreau cateva nuante,pacat ca la noi inca nu se gasesc toate. O sa beneficieze si el de un review.

Kitul Bronzing de la Ruby Rose,are un review aici .

Si scrubul Nivea,aflati mai multe aici .


La care ati dori sa vedeti primul review?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu