marți, 13 mai 2014

The Liebster Award - Tag


Regulile sunt:
1. Post the award on your blog.
2. Thank the blogger who nominated you and link back to their blog.
3. Write 11 random facts about yourself.
4. Nominate 11 bloggers who you feel deserve this award and who have less than 1000 followers.
5. Answer 11 questions posted by the person who nominated you and ask your nominees 11 questions.

Am fost nominalizata de catre Diana de la Purrrs'n'boots, o puteti urmari aici .

Si nu mai stiu pe cine sa nominalizez,dar puteti prelua tag-ul si sa imi lasati link.

11 lucruri despre mine:
1. Ma enervez greu ,dar si cand o fac,nu imi sta in drum.
2. Sunt rusinoasa...pana ma obisnuiesc.
3. Am 26 de ani.
4. Sunt din Arad.
5.Imi place sportul,chiar daca timpul nu imi mai permite cum as vrea eu.
6.Sunt fumatoare,dar vreau sa ma las,ce ii prea mult,strica.
7. Sunt prietenoasa.
8. Daca nu ar ingrasa,as manca pizza si shaorma de 5 ori pe zi.
9. Am un alsacian pe nume Rocky.
10.Nu lucrez,inca.
11. Am facut judo,tenis,inot,handbal,si am si invatat sa calaresc,pana m-a vazut mami calare :)))

Intrebarile Dianei:
1. Ce îți place cel mai mult să cumperi?
Papuci,sotul meu stie cel mai bine,de cand ne-am mutat impreuna.
2. Care este cel mai scump produs de machiaj pe care îl deții?
Rimelul Sexy Pulp,cred.
3. Care este ultima carte citită care ți-a plăcut la nebunie?
Memoriile unei gheise,am vazut si filmul.
4. Colecționezi ceva?
Nu.
5. Ce lucru mărunt te face fericită?
Imbratisarile celor dragi.
6. Câini sau pisici?
Cainii
7. De ce te machiezi?
Buna intrebare.
8. Ce îți place cel mai mult la tine?
Tunsoarea :D
9. Ai vreo poreclă?
Nu
10. Ce sonerie ai la telefon?
Vescan&Kamelia- Piesa mea preferata
11. Ai vreun tic?
Nu


Intrebarile mele pentru voi?
1. Care e produsul ce nu l-ati mai inlocuit de mult cu altul?
2. Ce nu iti place la tine?
3. Ai animale?
4.Filmul preferat?
5. Articol vestimentar preferat?
6. Ce zodie esti?
7. Rujul favorit?
8. Tocuri sau nu?
9. Anotimpul preferat?
10. Ce hobby ai?
11. Ce te-a facut sa scrii pe blog?


Sper sa va placa,sa il preluati chiar daca nu v-am nominalizat,si sa nu uitati sa imi lasati link in comentarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu