miercuri, 4 iunie 2014

Favoritele lunii mai 2014

Azi v-am pregatit o mini postare,as putea spune,pentru ca pe langa produsele prezentate la favoritele lui aprilie,mai am cateva nou intrate la aceasta categorie. 3 la numar,fiindca nu vreau sa va plictisesc cu ele din nou,le puteti vedea aici .


Scrubul Swedish Spa de la Oriflame,i-am facut un review aici ,si imi pare rau ca se termina :((.

Buretelul dupe beauty blender,l-am luat de pe bay cu 1$,comanda mi-a ajuns in fix o luna, imi place muuullt fiindca e multifunctional,si te scapa de folosirea a mai multor pensule,mai ales ca se apropie perioada concediilor,si avem destule bagaje :D

Crema sub dus de la Nivea cred ca e cea mai buna inventie ever,mai ales ca vine vara si la 40°C nu e tocmai placuta senzatia de pui la rotisor,dupa folosirea unei creme de corp obisnuite.
Voi ce produse preferate ati avut in luna mai?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu