marți, 3 iunie 2014

Produse terminate mai 2014

Azi va prezint produsele terminate,dupa o lunga absenta,si cu putina intarziere:D
Pentru ca a venit caldura in ultimele saptamani ,am profitat de ea si am stat mai mult pe afara.
Sa incepem zic:


Samponul Cien antimatreata a fost salvarea mea dupa experienta cu Gliss .
Am terminat si o masca de par Balea,review aici .
Gelul de dus YR cu nuca de macadamia,mmm, delicios.
Si un mini gel de dus  Intesa Unisex,are un miros...o sa il caut si in varianta mare.

Garnier BB Cream,il am de ceva vreme dar pentru tenul meu gras nu e bun deloc,dupa 2 ore nici urma de el.
Crema coloranta Very Me -Oriflame,a facut acelasi lucru ca bb cream-ul.
Garnier Moisture Match are un review aici ,nu mi-a placut deloc.


Deodorantele de la Cien imi plac foarte mult,si am incercat toate variantele, dar cele cu capac alb si verde parca imi plac mai mult.
Deodorantul de la Nivea in varianta mini l-am primit la o comanda pe 1001cosmetice.ro si chiar e rezistent,il voi cumpara in varianta mare zilele astea.

Rimmel Lash Accelerator il am de anul trecut,l-am folosit de 2 3 ori si am uitat de el,nu mi-a placut deloc.
Crema de ochi de la Oriflame ,e ok,intra repede in piele,face ce fac toate cremele de ochii,nimic special.
Rimelul Cien,i-am facut review aici .
Maybelline The Falsies chiar a fost in preferatele anului trecut aici .


Voi ce produse ati mai terminat? :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu