miercuri, 30 iulie 2014

<3Un anisor de blog! Si o surpriza!<3 INCHIS!

Happy birthday to us!



Dupa cum stiti, cele care ma urmariti aproape de la inceputuri,am aparut si eu pe blogspot in 30 iulie 2013.

Desi am facut blogul de ceva vreme doar atunci am indraznit sa public prima postare.

Inca mai am multe de invatat,si imi doresc sa o fac,sa continui sa scriu,sa cresc alaturi de cele care ma urmariti, si pentru asta va multumesc!

Pentru ca saptamana viitoare plec in concediu m-am gandit sa dau drumul la un giveaway surpriza :D
Si cadoul pentru voi sa vina cu mine acasa din concediu.

Durata lui va fi 30 iulie- 30 august.

Ce trebuie sa indepliniti:
1. Sa ma urmariti prin gfc(google friend conect)
2. Sa dai un like paginii mele de facebook Ina's Blog
3.Sa dai share public pe facebook la acest giveaway
4.Sa lasati un comentariu cu numele cu care ma urmariti prin gfc,facebook si link-ul de la share.
5. Sa aveti domiciliul in Romania,sau o adresa pt expedierea premiului.

Nu sunt grele conditiile de participare,zic eu.


Multa bafta !!! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu