vineri, 18 iulie 2014

Kit -ul meu de mani/pedi :)

Buna fetelor,sper ca nu m-ati uitat fiindca nu am reusit sa mai postez de cateva zile. Concediul se apropie cu pasi repezi,iar zilele insorite au fost putine vara asta :( .

In postarea de azi m-am gandit sa va arat ce ustensile folosesc eu pentru manichiură sau pedichiură.

Poza colectivă


Pila de unghii de la Titania,e foarte buna si nici nu e scumpa,in jur la 10 lei.
O pila 180/180 o folosesc rar si de obicei cand vreau forma patrata la unghii,pentru ca rezolva repede treaba :D


Clestele de unghii roz ma ajuta sa imi tai repede unghiile patrate,el de fapt e pentru unghii false,eu nu am,dar e de mare ajutor oricum.
O unghiera,nu prea o folosesc,decat daca se rupe vreo unghie si nu o mai pot „repara“.
Si o forfecuta pentru cuticule,pe care treptat,se pare ca reusesc sa nu le mai tai asa des.


Gelul pentru cuticule de la Oriflame,e foarte bun si e nevoie de putin produs pe fiecare unghie,il recomand cu caldura. Periuta pe care o folosesc dupa ce imi pilesc unghiile sa le curat de praf. Un betisor de plastic pentru impins cuticule.




Cam astea sunt uneltele mele,nu sunt multe,strictul necesar.
Voi ce unelte aveti? :*


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu