duminică, 27 iulie 2014

Produse terminate iunie-iulie 2014

Scriu aceasta postare putin mai repede ca de obicei,fiindca am adunat ceva recipiente si ma tot loveam de ele in baie. Nu au poza de grup ,doar de categorie ,aproximativ :D

Am terminat gelul de dus cu nuca de macadamia de la Yves Rocher, e urmatorul dupa cel cu cafea la preferate.

Gel de dus Cien-Red Sun xxl, mirosea bine,dar am crezut ca nu il mai termin.

Gel de dus Cien-Rio de Janeiro,e ceva editie limitată la Lidl,miroase cel mai bine din colectie.


Samponul de la Garnier -Goodbye damage mi-a placut ,a curatat parul bine,nu mi-a facut matreata.

Iar cel Ultra Doux era ceva cu miere,nu am reusit sa il folosesc,doar sa il miros,pentru ca fetita mea ,la baie,l-a golit pe tot pe ea :))


Deodorantele Cien imi plac toate,v-am mai si zis eu ca le-am testat toate,dar pe caldurile astea cel mai bine isi face treaba cel cu capac albastru,cel putin pe pielea mea,e varianta Sport.
Acum il folosesc pe cel de la Nivea- Stress protect.



Produse random.
O pila de unghii dintr-un set,nefolosita,nu era buna si tot de ea ma loveam.

Niste gloss-uri cumparate si uitate pana le-a trecut vremea.Erau prea lipicioase pentru gusturile mele.

Kitul de sprancene de la Oriflame,a fost la favoritele anului trecut .

O oja no name,avea o culoare frumoasa,dar dupa ce m-am chinuit s-o aplic pe prima unghie,ne-am si despartit. Se intindea ca guma.

Si un ruj Lancome, un nude, nu ii mai stiu nuanta,dar imi zgaria buzele,asa de tare era,si uitat a ramas si el pana la expirare.



Produsele Elf mi-au placut in general cam toate pe care le-am testat,dar acest duo crema nu.

Zit zapper are si el un review .

Rimelul pentru gene si sprancene l-am folosit vara ,dar numai pe sprancene,de pe gene se ducea ca zaharul,cocoloase.


Voi ce produse ati mai terminat?

Care v-au placut si care nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu