miercuri, 16 iulie 2014

Review Cien -nail polish remover

Cu siguranta ati vazut sau ati incercat acest dizolvant.


Poza cu ingredientele:

Pompita: 
 


Eu am varianta albastra,cu acetona,si mai este o varianta roz,daca nu ma insel,fara acetona.

Fiindca nu am unghii fragile,am ales aceasta varianta,si aflati mai jos de ce.

Indeparteaza foarte bine oja de pe unghii,nu mi se pare ca ar usca cuticulele,dar are un singur minus,si anume oja Circus confetti de la Essence. E singura la care trebuie sa insist sa iau tot sclipiciu de pe unghie.

Imi place ca nu miroase a acetona ca alte produse incercate,la care la deschidere te ia lesinul :))

Sistemul de dozare cu pompita,ajuta la economisirea produsului,chiar daca nu este unul foarte scump.Eu folosesc 2-3 pompite pe o discheta.

Se gaseste la Lidl, pret aproximativ 6 lei,mai exista si varianta fara acetona,dupa cum ziceam mai sus.

In concluzie este un produs bun,merita incercat. Eu mai am putin in recipient,dar si daca voi incerca altceva voi pastra sticluta pentru sistemul de dozare.



Voi ati incercat -o? Cum vi s-a parut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu