miercuri, 27 august 2014

Review: Rimel Sexy Pulp- Yves Rocher


In sfarsit am reusit sa va scriu si de acest produs ce imi place mult.
E vorba de rimelul Sexy Pulp de la Yves Rocher.Aveam salvate pozele de ceva timp,dar  nu reuseam sa si scriu.
Arata cam asa ,cred ca toate am auzit de el :


Pensula e destul de mare,dar forma ei ne ajuta sa rimelam mai repede genele din coltul intern al ochiului. 
La primele utilizari ,datorita marimii,m-am si mazgalit,dar apoi nu am mai avut probleme.


Poza e facuta de sotul meu,sper sa vedeti diferenta dintre genele mele .Am aplicat un strat de rimel,fiindca atat am considerat ca am nevoie.

Rezista de dimineata pana seara, fara sa curga,sau sa se sfaramiteze.Il am in varianta Black.



Produsul are 9 ml,termen de 6 luni de la deschidere,iar pretul e de 60 lei. Uneori,se primeste si cadou, in functie de oferta lor.

Ati incercat acest rimel?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu