miercuri, 27 august 2014

Review: Rimmel London Apocalips -303 Apocaliptic

Dupa cum stiti,a fost o adevărată nebunie cand au aparut si la noi lacurile de buze de la Rimmel London -Apocalips,si mi-am dorit si eu unul.

Am cautat pe net pareri si poze cat mai apropiate de realitate,si mi-am ales o culoare din cele care se gasesc si la noi,bineinteles ca nu se gasesc toate,adica 303 Apocaliptic.

Eu l-am achiziționat de pe 1001cosmetice.ro  ati vazut si haul


La inceput am fost asa de incantata de el ca nici nu am simtit ca are un miros mai ciudatel.
Are o textura cremoasa,dar nu lipicioasa ca a luciurilor de buze.
Buretelul cu care se aplica are o „gaura“ in el ca un fel de rezervor pentru a nu mai fi necesara reintroducerea lui in recipient.

Rezista pana la 3 -4 ore in cazul meu,fiind fumatoare,cu mancat si baut. Iar dupa ce dispare de pe buze, mai ramane putina culoare,mata,pe conturul lor,dar nu se aduna in ridurile buzelor.


Imi place ambalajul, fiindca vine sigilat,si asa am fost sigura ca sunt prima care il foloseste.
Are o cantitate de 5,5 ml,si un termen de utilizare de 24 de luni de la deschidere.
L-am achizitionat la reducere la 19 lei

Asa arata pe buze in lumina naturala.

LATER EDIT: asa arata pe buze dupa 3 ore si un pic in care am mancat,fumat si baut apa.



Va place fetelor? L-ati incercat? Daca da,in ce nuante?

PS: nu uitati de giveaway


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu