luni, 25 august 2014

Summer loving tag

Salut fetelor,am primit acest tag dragut de la Vanyna ,cand eram in concediu, dar fiindca nu aveam o conexiune prea buna la internet ,am amanat sa il scriu,acum am ajuns acasa cu o lene cat mine de mare.


1. Care e rujul preferat vara aceasta?

De fapt e vorba de două produse :D

Lacul de buze de la Rimmel London Apocalips- Apocaliptic, si creionul Ada in nuanta Corai.
 

 

2. Care e oja preferata?

Oja preferata e Circus Confetti - Essence,am folosit-o ca top coat peste oje, sau chiar si singura pe unghiile de la picioare.



3. Costumul de baie preferat?

Unul foarte simplu,nimic fancy.



4. Bautura preferata vara aceasta?

Apa, cand e foarte cald afara beau apa ca broastele,sau cand iesim, limonada.


5. Care e autobronzantul preferat vara aceasta?

Nu am nici unul,fiindca fac parte din categoria norocoaselor care se innegresc si la umbra,lucky me :)


6. Melodia preferata?

Sean Paul & Enrique Iglesias— Bailando



7. Accesoriul preferat vara asta?

Elasticul de par,nu suport sa ma gadile un fir cand sunt lesinata de cald,si ochelarii de soare care sunt in masina.

8. Parfumul preferat vara aceasta?

Cel de  la Police ,l-ati vazut si aici .




9.Cartea preferata?

Spre rusinea mea,nu am mai citit de ceva vreme ,ma bucur ca reusesc sa citesc blogurile pe care le urmăresc.

10. Ce astepti cu nerabdare sa faci vara asta?

Am asteptat sa merg la mare,si deja m-am si intors :(

Daca nu ati facut tag-ul va invit sa il faceti si voi sau sa imi raspundeti in comentarii aici sau pe facebook .

PS: Nu uitati de giveaway.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu