vineri, 5 septembrie 2014

Produse terminate August 2014

Azi se preconizează o zi incarcata pentru mine,cu o vreme nu tocmai pe gustul meu.

Asadar,azi am pregatit o postare mai usoara,si anume ,produsele folosite in august,unele nu apar in poza fiindca le-am terminat in concediu,si fiind foarte relaxata am uitat sa le pozez inainte sa faca cunostiinta cu tomberonul.
Am terminat 2 Nivea Stress Protect, am vazut ca Lorena e multumita si le-am dat si eu o sansa,chiar si sotul le mai folosea,si-au facut datoria foarte bine pe timpul verii,si o sa le mai recumpar cu siguranta.
La ultima comanda pe 1001cosmetice am primit un Nivea mini pentru barbati,si ala e la gunoi, nepozat,a fost cu noi in vacanta.

Am terminat si un gel de dus,facea spuma,curata bina,mirosea la fel de bine,era o editie limitata la lidl.
Samponul cu rodie de la Kür ,a curatat bine parul,nu mi-a facut matreata,si nici nu l-a imbacsit,a fost ok.




Am mai terminat si un plic cu pudra de argila Aslavital,din continutul sau pot aplica de doua ori masca.

Doua primere Elf,nu erau gata,dar erau ambele desfacute si le-a cam trecut vremea.
Sunt foarte bune si ieftine,clar vor fi recumparate.

O pudra Elf,am folosit-o mult vara asta,dar mi se pare ca incepe sa faca o pelicula deasupra,asa ca ne despartim.
Daca nu imi ia ochii alt produs,o voi recumpara tot pe aceasta.

Un tus Very Me, foarte bun si ieftin,vreo 9 lei,il recomand,traseaza niste linii foarte subtiri,si rezista destul de bine.

Mini parfumelul Vanile Noir,dupa ce mai termin din parfumuri,il voi lua in varianta full size,sau poate va fi vreo oferta la Yves Rocher pe site :D

Si crema de maini Cien,review aici .

Am mai terminat parfumul Alien,am fost foarte zgarcita cu ultimele pufuri,si acum ,sticluta sta in dulap intre haine,nu o pot arunca.A fost si in favoritele anului trecut.

Exfoliantul de la Swedish Spa,review aici .

Voi ce produse ati terminat si pe care le-ati mai recumpara?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu