vineri, 19 septembrie 2014

Review Catrice- Multi Colour Blush


Salut fetelor,s-a terminat si prima saptamana de gradinita,fara prea multe emotii,fiindca fetitei mele ii place, si spre surprinderea noastra nu a plans cand a ramas doar cu doamnele educatoare.

Asadar,m-am adunat si eu ,fiindca aceasta postare asteapta de ceva timp sa fie scrisa.
Este vorba de un blush de la Catrice,deocamdata e singurul produs pe care il detin de la aceasta firma,l-am comandat de pe 1001cosmetice.ro ,fiindca doar la ei pe site am gasit produse Catrice. 


Dupa cum se vede e compus din 4 nuante,care se pot folosi atat impreuna cat si separat.

L-am ales in nuanta 080 - Peach Frappucino,fiindca aveam nevoie si de un blush piersiciu.

As putea spune ca se pot folosi chiar ca si fard de pleoape.

    Pe spate are toate detaliile : denumirea,ingredientele,gramajul, si termenul de valabilitate de la data deschiderii.Imi place foarte mult ambalajul,pare destul de solid,nu l-am testat dar nici nu vreau, se deschide si se inchide foarte usor.
Prima nuanta, de la stanga la dreapta, e amestecul tuturor culorilor,iar apoi fiecare separat.
Poza e facuta la lumina naturala.



Blushul are o tenta rozalie,cu putin sidef,pe o piele bronzata arata foarte bine,nu e deranjant deloc.
E putin prafos,nu ma deranjeaza asa tare acest lucru,textura lui e catifelata.
E destul de pigmentat,dar daca scapati mai mult produs,nu va faceti griji,se blenduieste frumos,nu ramaneti portocalii.

                             A facut parte din portfardul meu de vacanta.                                                                                                   





Voi ce produse ati incercat de la Catrice? Care v-au multumit si care nu?


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu