luni, 8 septembrie 2014

Very Inspiring Blogger Award

Salutare fetelor, azi am pentru voi un tag, primit de la Lore , careia ii multumesc ca s-a gandit la mine.

Regulile sunt:
1. Mulțumește-i celui care te-a nominalizat.

2. Scrie 7 lucruri despre tine.

3. Nominalizează alte 15 bloggerițe să preia tag-ul, anunțându-le printr-un comentariu pe blogul lor.



1.Cand incerc sa fac mancare sau prajitura dupa o reteta, tot timpul scap mai mult dintr-un ingredient,si culmea ca si iese ceva.

2. Imi place sa ma plimb cu rolele,cu timpul stau prost.

3. Nu imi place la cumparaturi,stiu de acasa ce vreau, daca nu gasesc ce caut plec,fiindca stau prost la capitolul rabdare,si risc sa ajung acasa cu dureri de cap.

4. Imi place sa ne plimbam cu masina,benzina sa fie :)) .

5. Acum sunt tunsa scurt,bob cu undercut, dar m-am saturat si incerc sa il fac sa creasca mai repede.

6. Sunt o fire mai prietenoasa, chiar si cu cine nu merita,dar ma gandesc ca daca as fi rautacioasa tot nu as avea nimic de castigat.

7. Nu suport oamenii flegmatici ,care au impresia ca ei au pus coada la pruna.
Iau foc instantaneu.

Cam astea ar fi 7 lucruri despre mine,sper ca nu m-am repetat.
Mai departe nu nominalizez pe nimeni,dar daca aveti blog,va invit la tag,sa imi lasati link in comentarii.
Iar daca nu aveti blog, scrieti-mi cateva lucruri in comentarii despre voi,sa ne cunoastem mai bine.

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu