luni, 6 octombrie 2014

Achizitii din ultima perioada :)


Hey fetelor,long time, no see, dupa cum stiti am inceput lucrul,dar minunea a durat cateva zile,pentru ca nu suport lipsa de respect fata de angajati,si mai ales sa fiu mintita.

Nu mai lucrez,dar nici timp nu am ,inca sunt in cautare, si pentru ca in ultimul timp am achiziționat cateva produse,am zis sa vi le arat intr-o postare usoara.

Am intrat in posesia kit-ului Vichy,fara probleme.

Azi am intrat intr-un magazin naturist, si am luat un ulei de argan,si unul de jojoba.
Oja e mata,am gasit-o la un magazin de cartier. 

Am luat de curiozitate si samponul reparator din gama Cien profesional, samponul Farmec cu argan,fiindca cel cu mesteacan si rozmarin mi-a placut mult,review aici.
Si deodorantul cu bila de la Cien.


Azi am mai achizitionat si spuma de curatare de la Nivea, am fost foarte multumita de cealalta incercata de la ei.
Am luat varianta pentru ten normal,fiindca de cand s-a racit vremea,tenul meu nu mai este gras,yeeesss.



Voi ati incercat ceva?Ce v-a placut si ce nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu