joi, 30 octombrie 2014

Produse terminate septembrie-octombrie 2014


Salut fetelor,pentru ca e sfarsitul lunii,si am adunat cateva produse pe care le-am terminat,vi le prezint in aceasta postare,ca doar trebuie sa facem loc la altele :D


Sa incepem deci cu gelul de dus de la Lidl,era cu pepene,mirosea frumos in sticla,dar dupa dus nu se mai simtea pe piele,oricum nu ma deranja asa tare fiindca folosesc o crema de corp.
Benzile depilatoare pentru fata de la Farmec,review aici.
Crema de fata Pure Skin de la Oriflame,mi-a placut mult asta vara,review aici.


Un deodorant luat din Italia,din magazinul Eurospin,a fost 2€, si rau imi pare ca nu am cumparat mai multe :(
Deodorantul Dove -Go Fresh,review aici.
O protectie solara de la Oriflame,pentru copii, cu FPS 25,am folosit toti din ea.
O crema dupa soare ,luata tot din Italia,lasa o super senzatie de racoare dupa folosire.


Inca un gel de dus Cien,de gref,marime normala,si chiar nu mai iau gel de dus la 
1 litru,fiindca ma plictisesc repede de ele.
Samponul de la Farmec,review aici.
Gelul de la Nivea,review aici.
Sapunul de la Clearasil,l-am folosit doar vara,cand imi simteam tenul super gras.



Untul cu shea de la Thai Spa,foarte bun,nu lasa pelicula unsuroasa,si hidrateaza foarte bine.
O oja „crapacioasa“ Rimmel,nu am folosit din ea nici macar un sfert,si e beton,plus ca are un miros dubios.
Doua mostre Vichy,vreau sa folosesc toate mostrele adunate,ca tot in ele ma impiedic.
Un parfum Tesori D'oriente,l-am primit de la soacra mea, e foarte tare aroma,si il puteam folosi numai cand era frig afara.
Si masca de par Balea- 1 minut,review aici.

Voi ce produse ati folosit, sau ati terminat ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu