luni, 13 octombrie 2014

Review: Benzi depilatoare Farmec

Azi am decis sa fac un review poate mai putin obisnuit,si anume la benzile depilatoare pentru fata de la Farmec.

Asa arata ambalajul,benzi nu mai am sa va arat :D


Benzile,20 la numar, sunt cu extract de orhidee,iar servetelele,2 bucati cu Aloe vera.

Pretul lor a fost 8.80 lei,deloc scumpe,tinand cont ca le-am folosit doar pentru fata,si anume sprancene si buza superioara,si m-au tinut o vesnicie.

Pentru sprancene, taiam banda pe lungime,in jumatate,fiind mai mica lucram mai usor,si nu riscam sa raman fara sprancene,sau sa le stric forma.

Pe spatele ambalajului,avem instructiuni de folosire,si ingredientele produsului.

Eu am fost foarte multumita de aceste benzi,nu mi-au provocat iritatii,si nu le-am indepartat cu tot cu piele,ca am patit,nu de alta :))



O singura buba le gasesc,si anume servetelele,2 bucati sunt foarte putine, ar fi ideal daca ar fi mai multe,chiar si o marime mai mica. Dupa ce termin servetele,eu folosesc demachiantul bifazic sa indepartez resturile ramase.

Voi ati folosit aceste benzi? Daca aveti si alte recomandari ,sunt bine venite. :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu