marți, 14 octombrie 2014

Review: Dove go fresh cu rodie si lamaita


Salut fetelor,azi daca tot e sarbatoare,si nu am nimic de facut v-am pregatit un review la deodorantul Dove ,este nou aparut,cu rodie si lamaita.

Poze cu ingredientele:







Pe inculpatul l-am achizitionat de ceva timp,am citit pe diferite bloguri pareri destul de ok,si fiind la cumparaturi i-am dat o sansa.
Promite protectie 48 de ore,nu l-am incercat chiar atat,dar de dimineata pana seara chiar m-a protejat.Nu are alcool,dar vad un aluminiu in ingrediente.
Are 150 ml, si o formula imbunatatita zic ei.

Ei,o fi ea imbunatatita,dar dupa ce il foloseam trebuia sa ies din camera cu viteza luminii,pudra pulverizata la utilizare ma ineca. Din acest motiv am dorit sa il termin repede,si l-a folosit si sotul :D

Mirosul e foarte placut,asa dulce acrisor,dar daca ar fi sa aleg, l-as alege din nou pe cel de la Nivea— Stress Protect. Cu el nu am avut nici o problema de genu,desi e pudrat si el.

O zi linistita si insorita va doresc! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu