vineri, 21 noiembrie 2014

Review: Apa de melisa & Apa de trandafiri by Elemental.eu

Buna fetelor,sper ca voi sunteti bine,si nu o dati din tuse in raceli si sinuzite ca si mine.
In acest review colectiv va scriu cateva cuvinte despre produsele primite spre testare de la Elemental.eu ,si anume Apa de trandafiri si Apa de melisa.


Apa de trandafiri este potrivita pentru toate tipurile de ten,are efect antiage, se poate aplica singura pe piele,sau se poate include in diferite creme sau lotiuni pentru ten,corp sau par.
Se poate folosi in 60 de zile de la deschidere,fiind un produs organic.
Eu am folosit aceasta apa pentru reimprospatarea tenului,si am transferat produsul intr-un recipient cu pompa. 
Bineinteles,produsul s-a terminat repede,nu a mai apucat 60zile. Eu am primit o sticluta de 50 ml. Mirosul este foarte placut a trandafiri,nu e un miros „plastic“ cum zic eu.
Ramane foarte placut parfumat tenul,si se absoarbe repede.Nu mi-a uscat tenul ,nu l-a ingrasat,si nu mi-a produs nici un fel de iritatie sau alergie.
Ma bucur ca am avut ocazia sa incerc apa de trandafiri,curiozitatea fiindu-mi starnita de parerile din blogosfera.




Apa de melisa are si ea efect antiage fiind recomandata in special pentru tenul matur.
Are efect calmant,antiinflamator,potrivit 
 pielii fragile ,uscate sau iritate.
La fel ca apa de trandafiri poate fi intrebuintata in multe moduri.Are termen 60 zile de la deschidere.
Eu am folosit aceasta apa in loc de toner,fiind tot racita ,pielea mea a luat-o razna mai ales in jurul nasului si a buzelor.
Fiindca are efect calmant si antiinflamator am observat ca si bujorii naturali din obrajori s-au mai potolit. Mama mea are o problema de genu si se pare ca ii ereditara treaba.

Mirosul apei este ca al ceaiului ,asa l-as descrie eu. Nu este deloc deranjant,cel putin pentru mine. Dupa utilizare nu lasa pelicula grasa sau lipicioasa pe ten.  Sticluta mea are 100ml, si in 3 saptamani am trecut de jumatate.Am aplicat produsul pe ten cu ajutorul dischetei demachiante.



In concluzie sunt 2 produse pe care le-as achizitiona,pentru ca in ultima vreme am inceput sa alternez produsele naturale cu celelalte cosmetice,in special pentru ten,cu care am ceva batai de cap.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu