miercuri, 7 ianuarie 2015

Produse terminate nov-dec 2014

La multi ani! de Sf Ioan,celor care isi serbeaza ziua de nume azi.

 Incep anul cu o postare restanta,fiindca o perioada nu a functionat blogger,cel putin la mine nu se sincroniza ce aveam pe telefon,cu ce aveam pe laptop.

 Incep cu produsele pentru ten.


 
Prep me perfect-Oriflame este o baza de machiaj din gama  Very me,ca baza nu a ajutat la rezistenta machiajului,dar ca si crema de fata se absorbea foarte repede in piele.

Rimmel-Match Perfection, nu am reusit sa folosesc nici jumate,nu mi s-a potrivit deloc ,plus ca in doua ore imi disparea de pe fata.

Rimmel-Stay Matte in schimb mi-a placut,am folosit tot pana la ultima picatura.Ambele erau nuanta 400-natural beige.



    
Apa de melisa si apa de trandafiri Mayam de la Elemental.eu , cea pe care o voi recumpara e cea de trandafiri,mi se pare perfecta pentru reimprospatarea tenului vara.

Bifazicul Fior di Magnolia a fost in Favoritele lui 2013. Se gaseste doar in magazinele Eurospin in Italia,si are un pret bun.
Nu m-au usturat ochii deloc,si indeparteaza si machiajul waterproof.




O mostra Vichy,am spus ca ma bag in ele :D

Kitul de sprancene Elf ,nu mi s- a potrivit.

Foitele Shine Eraser,tot Elf, bune ,ieftine si multe.




Cutiuta cu minuni Oriflame,am folosit-o  in toate modurile posibile. E utila in calatorii, si o gasiti in mai multe arome .

Rujul Cien ,review aici. Nu am reusit sa il consum tot,plus ca i-a trecut si vremea.

Ruj Elf- Nostalgic, l-am folosit putin,era un nude nu tocmai potrivit mie,si parca eram moarta cand il purtam.

Gloss Elf, un glos cu miros yammyy dar lipicios.




Rimel Sexy Pulp are review aici.

Tusul Farmasi mi-a placut de la prima utilizare,dar in timp a devenit apos,iar negrul nu mai era intens.



Parfumul Alien,preferatul meu,s-a terminat de ceva timp ,dar l-am pastrat in dulap. Ceva nu ma lasa sa arunc sticluta.

Gel de dus Mitia,ieftin si parfumat,curata pielea  destul de ok.

Deodorant Cien, de cand au schimbat ambalajul ,parca au schimbat si compozitia. Nu mai imi place.
Deodorantul Nivea Stress Protect e favoritul.



Am terminat cu greu balsamul de la Gliss,era cel cu eticheta neagra. Nu mi-a placut,dar sticluta am refolosit-o la spirt.

Spuma de par Nivea, o spuma obisnuita.

Samponul Sunsilk,luat din vacanta, mi- a facut o matreata de toata frumusetea. De dragul vremurilor in care se gasea si la noi ,l-am cumparat fara sa observ ca e 2-in-1, sampon si balsam.


Iar la final o oja "crapacioasa" Flormar ,la care a rezistat compozitia mai mult ,fata de cea de la Rimmel.

Si o oja no name, cumparata gata intarita.


Voi fetelor ce produse ati terminat anul trecut? Care v-au multumit si care nu?

Urmatoarea postare va fi probabil cu favoritele anului 2014,v-ar interesa?   



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu