marți, 17 februarie 2015

TAG - Arome de iarna


















Am primit acest tag de la Lorena , sigur o stiti. Si ma bucur ca s-a gandit la mine,nu mai facusem de
mult unul.


Parfumul preferat: Iarna aceasta am folosit cel mai des Lady Gaga -Fame. E un parfum interesant din toate punctele de vedere.

















Rujul preferat: Fiindca am fost mai mult racita, nu am folosit ruj,dar balsamul de la Himalaya este cel mai bun prieten.



















Oja preferată: Oja preferata este un nude de la Farmec,numarul 4.
















Băutura preferată: Cafea,indiferent de anotimp :D


Mâncarea preferată: Hmmm, se pune si ciocolata? :D
In general nu sunt pretentioasa,mananc orice,si in ultimul timp numai prostii.

Pulover preferat: Acesta ,desi il am de ceva timp :)










Daca doriti sa preluati acest tag sunteti invitatele mele,si nu uitati sa imi lasati link in comentarii!

         Noapte buna!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu