joi, 19 februarie 2015

TAG - Ingrijirea tenului

Mai am un tag pentru voi, de data asta de la Andreea,de la Mybeautykiss , e vorba despre ingrijirea tenului.



















1. Descrie rutina ta de îngrijire în 5 cuvinte.

Demachiere,curatare,hidratare,exfoliere si uneori o masca.

2. Care este tipul tău de ten?

Tenul meu este gras vara,si iarna uscat spre normal as putea zice. Are zile si zile .

3. Cel mai bun inamic împotriva coşurilor.

Spirtul. Da, am inceput sa il folosesc de 2 ori pe saptamana. Si pentru mine functioneaza.

4. Care este produsul tău preferat pentru îngrijirea tenului?

Momentan ,produsul preferat este uleiul de jojoba.

5. Şerveţele demachiante : da sau nu?

Depinde de circumstante. Vara le folosesc mai mult.

6. Toner : da sau nu?

Uneori da,uneori nu. Depinde de toanele tenului.

7. Produse high end pentru ten sau produse high end pentru machiaj?

Nu detin produse high end, deci nu as putea spune,cred ca si produsele mai ieftine sunt bune.

8. Care este cel mai ciudat produs pe care l-ai folosit pentru îngrijirea tenului?

Nu cred ca am folosit nici un produs ciudat,nu pun nici mana pe ceva dubios.

9. Care sunt cele mai bune sfaturi pentru un ten frumos?

Sa nu fumati si sa aveti grija la alimentatie.



Daca nu ati facut acest tag, il puteti prelua,si nu uitati sa imi lasati link in comentariu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu