duminică, 1 februarie 2015

Unboxing PickNDazzle


Salut fetelor,dupa cum ati vazut pe retelele de socializare e mare nebunie cu beautybox-ul PickNDazzle.
Mi-am dorit una si eu,si bineinteles ca nu m-am putut abtine. Mi-a placut faptul ca poti sa personalizezi cutia,in functie de nevoile tenului fiecaruia,prin simpla completare a unui chestionar.
Fiindca la Pink Box in fiecare luna toata lumea primea aceleasi produse,si nu toate erau full size,acest lucru m-a facut sa imi doresc sa o incerc mai tare.

Asadar sa incepem ,sa va arat ce am primit eu:


Am primit o crema de maini si un gel de dus de la Bulgarian Rose.


O mostra crema fata Bulgarian Rose si o crema depilatoare Deepline.


O oja Teeez in nuanta Toxic Tangerine ,si niste plasturi ce absorb excesul de sebum L'Action

Voi ati incercat acest beautybox ,sau ceva de la firmele mentionate?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu