joi, 17 decembrie 2015

Produse terminate octombrie-noiembrie 2015


Salutare,sper ca la voi, oriunde ati fi,nu ii asa rece ca la Arad,brr...
In aceasta postare vedeti gunoaiele adunate in 2 luni sau mai mult,am mai facut un inventar rapid in dulapiorul din baie.

Incep cu tusul de ochii de la Alverde,il am de mai bine de un an si nu am reusit sa il folosesc.
E asa de lichid ca nici macar dupa o saptamana lasat deschis nu s-a intarit.
Nu a fost scump ,cam 11 lei,dar e nasol rau.

Uleiul de Argan l-am folosit pe par,il lasam cam 3 -4 ore,apoi clateam ,si ma spalam normal pe par.
Din sticluta asta am folosit de 3 ori,cand imi aminteam, sunt constienta ca rezultatele se vad in timp,dar....

O oja ieftina,folosita odata,apoi s-a intarit.

Acetona Cien de la Lidl,are deja inlocuitor geaman.

O oja mai varatica ,Farmasi,era destul de subtire,aplicata in 3 straturi era ok culoarea,dar nu rezista mult.



O mostra de sampon H&S,nu mi s-a parut nimic deosebit.


Un gel de dus Felce Azzurra,cantitate generoasa de 750 ml,eu l-am plimbat din Italia,dar daca vedeti si pe la noi varianta asta sa nu o lasati pe raft,miroase super bine.



Micelara Garnier,am terminat 2 recipiente,dar fiindca Pinterest ne "fura" , un flacon nu mai apare la poza, trebuia sa fie recipient pentru depozitarea pensulelor, nu a mai ajuns nimic..

O masca cu iasomie Oriflame,doar jumate am consumat,apoi am uitat de ea.

O crema Gerovital Plant,am folosit tot, tot pana la ultima picatura,are un review bun pe blogul Lorenei ,si asta m-a facut sa o cumpar. Merita!


Un lapte de corp Nivea,imi placea faptul ca avea pompita ,si se doza putin produs,nu se risipea nimic,plus ca se absoarbe repede in piele.

O crema de bebe Bubchen,era a lu fiimea,am folosit din ea cand imi simteam pielea foarte uscata,e mai grasa fata de cea de la Nivea.



Deodorantele acestea le cunoasteti toate,cel mai mult mi-a placut cel de la Nivea. E favoritul verii si asa va fi si la anul.


Fetelor,ce produse ati mai terminat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu