vineri, 8 ianuarie 2016

Produsele mele pentru buze



Am denumit astfel articolul pentru a va prezenta ce folosesc eu,nu e o colectie,de aceea nici nu are alt titlu.

Le voi prezenta in mare,iar daca doriti mai multe detalii despre un anumit produs va raspund cu drag,sau ii fac un review.

Miniaturile Oriflame,sunt din mai multe colectii,si mi se par foarte practice,pe langa ca poti incerca mai multe nuante,sunt usor de transportat in portfard.


Creioanele de buze ,patru la numar, de sus in jos:
-Very me: nougat
-Ada : corai
-Deborah : transparent
- Oriflame : dark plum


Am si doua jumbo,cel de sus primit cadou de ziua mea,e 2in1,pentru ochii si buze, iar cel de la Cien : wild plum (04)


Glossul din Jumbo are numarul 4 daca nu ma insel.
Balsamul Cien cu lapte si miere.
Maybelline baby lips electro : berry bomb.


Am ajuns si la rujuri,dupa cum vedeti am tare multe,trei la numar :-P

Aici am reusit sa le pozez si codurile,sa le vedeti, la rujul Deborah am primit cadou creionul transparent de mai sus.

Daca va intereseaza un produs anume,scrieti in casuta de comentarii si va raspund cu drag!

Later edit:     

Cand ai fata,ajungi sa ascunzi una alta ,asa ca mine.
Acest lac de buze il am nuanta 303-Apocaliptic,are un review aici.

2 comentarii:

  1. Foarte frumoasa colectia! Imi poti spune te rog cate ceva despre creionul de buze în nuanta dark plum de la oriflame? Este pigmentat? Rezistă pe buze? :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Creionul este foarte pigmentat,rezista destul de bine,se transfera in timp,iar efectul e mat. Mie imi place foarte mult :-)

    RăspundețiȘtergere