miercuri, 27 ianuarie 2016

Review-Gel de dus Cien cu bergamota si iasomie


Desi face parte din o editie limitata,acest gel de dus merita o postare pe blog,probabil l-ati folosit deja si unele dintre voi,si mai mult ca sigur o fiti deacord cu ce o sa scriu.


Gelul este marca Cien,achizitionat din Lidl, se numeste San Francisco,si este cu bergamota si iasomie.
 Tin minte ca l-am cumparat prin octombrie,noiembrie,iar asta mi se parea ca e singurul care miroase bine din toate celelalte care faceau parte din aceasta editie.
Datorita aromei bergamotei ai impresia ca esti la spa,fiecare dus la care il folosesc e foarte relaxant si odihnitor.
Culoarea lui e mov,consistenta la fel ca restul gelurilor de la Cien.


Vine intr-o cantitate de 300 ml, este testat dermatologic,si are un Ph neutru.
Pretul a fost bun, in jur de 6 lei.


Daca se va mai gasi in Lidl,cu siguranta o sa imi fac provizii,miroase prea bine ca sa fie lasat neincercat. Eu mai am cam jumatate de sticla,si rau o sa imi para dupa el cand se va termina.

Un comentariu:

  1. 6 lei? Wow, chiar era ceva diferenta la Lidl in urma cu un an. Acum vad ca o sa apara iar saptamana viitoare la 3,5 lei, chiar sunt curioasa ce fel e! :)

    RăspundețiȘtergere