vineri, 22 ianuarie 2016

Review- Rimmel London Mascara cu castravete



Am revenit, azi cititi parerea mea despre rimelul Wake me up de la Rimmel London. 


Este cel in varianta cu vitamine si castravete, are 11 ml, si spre deosebire de altele, are termen de 12 luni de la deschidere. 


Periuta e asemanatoare, cu cea a rimelului Sexy Pulp, o idee mai micuta, as spune eu. 
Eu il am pe negru. 


Asa arata genele mele fara rimel:


Si asa dupa un strat generos:


Eu il am din vara, l-am cumparat din Italia, a fost pana in 5 euro, si cred ca la acest rimel am primit si un primer pentru pleoape, nu sunt sigura.  Oricum, era destul de ieftin, si doar ce aparuse. 
Dupa cum se vede, nu ofera o alungire exagerata, insa au putin mai mult volum genele, nu am reusit sa imi fac singura poze ca lumea, dar in realitate mi se pare ca imi mai deschide ochiii , de parca sunt foarte odihnita. 
La inceput avea o consistenta mai lichida, insa dupa cateva saptamani era perfect, nici nu ma mai murdaream din cauza periutei. Acum dupa aproape 6 luni de utilizare incepe sa devina mai gros si mai greu de utilizat rimelul, nu cred ca cineva l-ar putea folosi 12 luni. 
Nu e rezistent la zapada si la ploi, m-au prins ambele, si putin m-am cam innegrit, dar in general nu am avut probleme. 
L-am purtat si 2 ore si 12, fara probleme. 
M-am demachiat cu micelara Garnier si cu cea de la Nivea, nu m-au usturat ochii si nu mi  s-au iritat. 
Miroase foarte bine, a castravete, si nu si-a schimbat mirosul nici dupa 6 luni. 

Daca nu cautati ceva care sa faca minuni, il puteti incerca, depinde ce vreti voi de la un rimel, daca l-ai folosit spune-mi si parerea ta. 

Un sfarsit de saptamana calduros va doresc! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu