marți, 17 mai 2016

Ce se afla in portfardul meu?



Buna fetelor,pentru azi m-am gandit la o postare mai light asa, tinand cont ca afara ii vreme urata si bate un vant de te ia pe sus.

Va prezint portfardul meu de geanta,desi nu l-as numi chiar asa,fiindca am mai mult chestii utile decat farduri,cel putin asa cred eu.

Portfardul e unul transparent,destul de vechi, si nu e foarte mare.







In el tin crema de maini Rose Yogurt  review aici. Balsamul de buze Cien, un parfum in varianta de 30 ml,original sau nu ,mirosul tine ore bune,si nu in ultimul rand o oglinda de la Oriflame.





Mai am si un mini deodorant H3 de la Gerovital,servetele umede Frotto de la Lidl, un spray antibacterial Touch tot din Lidl,si o pila de sticla.


Eu consider ca nu plimb lucruri inutile,voi ce aveti in portfard?


2 comentarii:

  1. Pudră,pensulă pentru aplicarea pudrei,oglindă,ruj și șervețele matifiante 😗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca geanta ta ii foarte organizata,fiindca si tu ai strictul necesar :-)

      Ștergere