miercuri, 4 mai 2016

Manichiura de duminica #2




Hristos a Inviat!

Incerc sa scriu aceasta postare de vreo doua ore, daca ma urmariti si pe facebook o sa vedeti de ce ,desi trebuia sa apara duminica ,am facut exceptie ca a venit iepurasul si postez azi ca am ceva mai mult timp liber.

Va prezint manichiura ce am purtat-o de Paste, pana azi inclusiv, diseara vreau sa imi sterg unghiile si sa le mai las sa respire putin.























 Am folosit un glitter de la Essence, colectia Polka Dots daca nu ma insel, numarul 13- laser show,care se sterge destul de greu,dar si rezista mult pe unghii,indiferent daca e folosit singur sau peste alta oja.

O oja matifianta de la Farmasi, nu cred ca mai trebuie prezentat un produs care va salveaza banii pe care i-ati fi dat pe oje mate. Se aplica peste orice oja,dar inainte trebuie ca aceasta sa fie bine uscata.

Si nu in ultimul rand oja de la Farmec Ultrarezistent, numarul 34, le gasiti la Sensiblu la 8 -9 lei.


Voi ce purtati pe unghiute?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu